Modne bleščice tega tedna

Pričakovali bi, da bodo prvi tedni po tednu mode nekoliko bolj umirjeni, a temu vsekakor ni tako. Pravzaprav je ravno zdaj postalo še bolj pestro in intenzivno, kar dokazujejo tudi vse novosti, kampanje in raznorazna sodelovanja. Poglejmo najbolj zanimiva.

Tommy Hilfiger se je odločil v modi stopiti korak dlje, saj bo na trg v kratkem ponudil tudi linijo oblačil za invalidne osebe oziroma osebe z določenimi fizičnimi pomanjkljivostmi.

Tommy Hilfiger

Modna hiša Burberry je v sodelovanju z luksuzno spletno prodajalno Net-a-Porter pripravila kapsulno kolekcijo, ki jo sestavlja kar 14 kosov hladne sezone.

Burberry x Net-a-Porter

Znamka H&M je pred nedavnim predstavila katalog kapsulne kolekcije, ki je nastala v sodelovanju z modno hišo Erdem, tokrat pa so tu tudi fotografije njihove nove, uradne kampanje.

ERDEM x H&M

Model Zoe Kravitz je postala obraz modne hiše Saint Laurent za pomlad 2018, stajlinge v črno-belih fotografijah pa je kreiral in stiliral Anthony Vaccarello.

Saint Laurent

Igralka Julianne Moore je tokrat pozirala v novi reklamni kampanji priznanega draguljarskega imena John Hardy, poimenovani “Made for Legends“.

John Hardy

Pevec The Weeknd in njegova znamka XO sta tokrat že v drugo sodelovala s športnim gigantom Puma ter tako ponovno ponudila nekaj super kul, predvsem denim kosov.

The Weeknd x Puma

V zadnji kampanji znamke Nike pa je ponovno pozirala igralka Ruby Rose, ki je v nekatere njihove kose celo vključila svoje mantre, kot so “Become Your Own Hero” ali pa “With Full Force“.

Nike

Potem ko je Selena Gomez pred meseci predstavila svojo kapsulno kolekcijo v sodelovanju z znamko Coach, pa se je tokrat znašla tudi v njihovi praznični kampanji.

Coach

Deli s prijatelji

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja