Dolce & Gabbana: ponovno brez meja

Revija visoke mode Dolce & Gabbana se je prvič v tujini odvila v Hong Kongu. Scenografija je bila sanjska: prostor so krasili slapovi vrtnic, zlati stoli in ogromne reprodukcije Leonardovih in Tizianovih portretov. Seveda ni šlo brez Mone Lise. Za revijo so izdelali več kot sto oblačil, edinstvenih in neponovljivih kreacij. Taka čarovnija se zgodi samo v svetu visoke mode, kjer sta šivanka in nit edini zaveznici v rokah krojačev in šivilj. Vseeno pa nas tako mojstrstvo vedno znova osupne. Manekenke so bile princeske Romanov, bile so Madam Butterfly in Sophia Loren. Prave kraljice. Moški so bili kralji v haljah in kompletih iz brokata, v copatih in kučmah, v ročno poslikanih suknjičih in hlačah do gležnjev. Blazerji so pravcate mojstrovine iz vezenin, majice s kratkimi rokavi pa krasijo veliki cvetovi.

vir: www.vogue.it
vir: www.vogue.it
vir: www.vogue.it

V časopisih pogosto beremo, da se na Kitajskem vsak teden “rodi” nov milijonar, njegova kupna moč pa je kakor naftni vrelec za stroje modne industrije, ki hlepijo po novem gorivu. Zato ne preseneča, da sta se italijanska oblikovalca za dragoceno in razkošno kolekcijo odločila poiskati nove kupce na drugem koncu sveta. Preseneča zgolj dejstvo, da nobena druga znamka, ki se ukvarja z visoko modo, še ni naredila takega koraka. Kar pa ni najpomembnejše. V časih, ko najbolj šteje to, da greš svojo pot in delaš mimo zastarelih pravil, Dolce & Gabbana presegata vse modne okvire in se ne menita za datume ali navade modnega sveta, na oder prinašata predstavo, ki odpira temo, ki nas vse spravi na kolena: tako opevana tradicija znamenite znamke je zaklad, ki se največkrat spremeni v zapor.

vir: www.vogue.it
vir: www.vogue.it
vir: www.vogue.it

Oblikovalca pravita takole: “Med ustvarjanjem te kolekcije sva prišla do spoznanja, da nisva tu, da bi oblačila tukajšnje ljudi, ampak da bi jih opazovala. Predvsem zaradi svobodomiselnosti in njihovega odnosa do mode. Niso omejeni s tabuji in predsodki. Predvsem pri moških uspejo kombinacije, ki si jih pri nas ni moč zamisliti. Moški so kot belo slikarsko platno, s telesom in obleko odražajo željo po prihodnosti, po premagovanju preteklosti v želji, da bi zgradili sedanjost brez nostalgije in obžalovanja. Najbolj naju je presenetilo, da jih ne zanima dediščina znamke, ampak njeno volilo. Dediščina te zavezuje in te prisili v pasivnost do tradicije. Volilo pa te prisili, da obračunaš s sedanjostjo, vendar z željo, da bi odkril druge, nove reči.” To ni zanemarljivo. Ne gre le za dogajanje na modni brvi, ampak za način delovanja, ki gre proti toku in je v določenih pogledih punkerski. Poleg mojstrskih vezenin, Pavarottijevih arij, brokatov in ročno poslikanih platen, krznenih plaščev z intarzijami ter mojstrskega dela (v ateljeju visoke mode je zaposlenih 120 šivilj, kar je rekord), je treba omeniti počasen, tih in vztrajen napredek znamke. Leto 2016 je bilo za znamko v znamenju rasti in razvoja, kar uspeva le še redkim modnim hišam.

vir: www.vogue.it
vir: www.vogue.it

Domenico in Stefano se zavedata uspeha, vendar ga ne jemljeta kot samoumevnega. Vedno vse proučita in analizirata, na trgu visoke mode pa spoznavata pravila in želje, ki se v resnici dotikajo precej širšega posla.

 

Lorella Flego
Lorella Flego

Obožujem biti ženska in tega ne bi zamenjala za nič na svetu. Moda mi je bila položena v zibelko, v njeni družbi pa mi ni nikoli dolgčas. Glitter.si je moj osebni pogled v svet ...

Ni komentarjev. Bodi prvi!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.