Donosen babyboom!

Leto 2018 je zahvaljujoč družabnemu omrežju Instagram postreglo z novo donosno vlogo, vlogo mame. Potem ko smo spremljali, kako je svojega prvorojenca povila Chiara Ferragni, sta  v malce bolj intimnem razpoloženju na svet prijokali še dvojčici Leandra Medine, v  mesecu juniju sinček  Veronike Heilbrunner, medtem ko je Kylie Jenner mama postala praktično čez noč (svojo nosečnost je skrivala precej časa). V mamo se je prelevila tudi najbolj vplivna blogerka na Hrvaškem, Ela Dvornik. Nič posebnega boste rekli, a to vseeno niso povsem ‘običajne’ mame. Slavne že, a pridevnik super jim zagotavlja zgovorno število sledilcev na Instagramu. Svojim oboževalcem so se predstavile v povsem novi vlogi in čeprav je še do nedavnega otrok v svetu biznisa (še posebej modnem) pomenil prej oviro kot karkoli drugega (Anna Wintour je v enem od intervjujev priznala, da so njeni otroci njena ‘slabost’), je danes biti mama zelo kul.

Vir: Instagram
Vir: Instagram

Nove super Instagram mame imajo vse: ljubek naraščaj, čas, denar … Vse se ob nekaj mesečnih otrocih udeležujejo prestižnih modnih dogodkov, svoje starševske izkušnje delijo na spletnih straneh, kot je Vogue, Chiara je že krasila naslovnico Elle, njihovi otroci imajo že tako veliko zbirko Nike superg, da jih lahko menjajo na dnevni osnovi in kot da to ne bi bilo dovolj, videti so srečne in popolne, kot da bi ravnokar stopile iz kozmetičnega salona. In čeprav bi lahko o njihovem idiličnem Instagram življenju s prvorojenci upravičeno dvomila vsaka mama, ki se je sama kdaj ‘spopadala’ s pobruhanimi lasmi med podiranjem kupčka, temu ni tako.  Za ‘korake’ malih potomcev ve tako vaša cvetličarka, prijateljica in frizerka. Naj se sliši še tako neresnično, a super mame influncerke so najnovejša vodilna sila Instagrama. V času, ko vse več ljudi dvomi v pristnost objav vplivnežev, jih prav starševstvo znova dela resnične in pristne, realne, všečne in zato s strani oglaševalcev tudi veliko bolj zanimive.

Vir: Instagram
Vir: Instagram
Vir: Instagram

Najbolj vplivna modna zvezda Instagrama sicer ni nikoli skrivala, da za ‘vzgojo’ njenega  sina Leonea skrbijo varuške. Če si lahko omisli osebnega vizažista, frizerja, trenerja in fotografa, ki družino spremlja na vsakem koraku, si lahko omisli tudi varuško.  In ne glede na to, kako skeptični smo bili po prvem mesecu njenega ‘dojenčkanja’ (številni so se pritoževali, da je modno vsebino na svojem Instagram profilu zamenjala z otroškim ‘jokom’), je Chiara ostala najbolj zaželena modna influncerka na svetu, le da ob njenem nazivu stoji nov naziv, naziv super mame. Zgodba konec koncev ni prav nič presenetljiva, če pomislite na to, da so blogerke, ki so svojo kariero vplivnežev na Instagramu začele pred približno šestimi sedmimi leti, danes dosegle starost, ko je otrok logična in največkrat samoumevna nadgradnja partnerskega odnosa, oziroma korak v novo življenjsko obdobje. Z njimi so rasli tudi sledilci in veliko njih se je prav tako odločilo za naraščaj. Še več, raziskave danes kažejo, da si tudi sledilci brez otrok želijo več  osebne, pristne vsebine, ki je ne determinirajo zgolj nova oblačila, plačana potovanja in ličila.

Vir: Instagram
Vir: Instagram
Vir: Instagram

Številne blogerke, katerih svet se je nekoč vrtel zgolj okoli mode, se danes identificirajo kot mame influncerke. Na tem mestu se najbrž sprašujete, kakšna je razlika med mamami blogerkami in mamami influencerkami. Obstaja ena in edina razlika. Če se prve posvečajo izključno vzgoji, prehrani, izobraževanju in modni usmerjenosti njihovega naraščaja, druge ob dudah in pokakanih plenicah skrbijo še za svoje prihodke, ki jim jih navrže modna in lepotna industrija in teh ni malo. Res da poslovna angažiranost super mam po mnenju določenih meče slabo luč na njihovo materinstvo, a se javnost ni ujela v ta natolcevanja. Moja mama se je vrnila na delo, ko mi je bilo komaj štiri mesece, sama sem hči pustila z varuško, ko ji je bilo osem mesecev. Med najbolj zlobna namigovanja gotovo sodijo tista, da so otroci influencerk samo podaljšana roka za pridobivanje novih poslov. Res da tiste super mame, zaradi katerih danes pišem ta prispevek, nimajo potrebe objaviti vsake podarjene plenice, igrače in vozička, a so gotovo oglaševalcem odprle oči, da so otroci še kako pomemben segment, ko govorimo o sponzoriranih objavah na Instagramu. Odlična popotnica za vse tiste, ki so hitele za njimi odrezati kos te pogače. Številne med njimi danes presenečeno odkrivajo, da jim je posel po rojstvu otroka celo narasel, čeprav so same dvomile v to. Oglaševalci so namreč hitro odkrili, da je mogoče večino stvari (oblačilo, kozmetiko, hrano, pohištvo, potovanja …) javnosti veliko bolj pristno predstaviti, če za njo stoji oziroma jo reklamira mama.

Vir: Instagram
Vir: Instagram
Vir: Instagram

Pomislite samo na Victorio Beckham in njeno družino. Čustva prodajajo. Objava življenjskih utrinkov z otroki definitivno prinaša več všečkov in sledilcev. V ta krog sem ujeta tudi sama. Le kako ne bi podarila srčka fotografiji, na kateri vame zre otrok, ki je za nekoga najlepše in najbolj čudovito bitje na svetu. Če nič drugega, zaradi vljudnosti. Všečki prinašajo nova sodelovanja, nove sledilce in še več všečkov. Nova pa je tudi vsebina. Če so številne med njimi v preteklosti skrbele za popolno sliko svojega življenja, so danes tiste najbolj zanimive (vsaj zame) z resničnimi objavami nepojedenega kosila najmlajših, gnilega jabolka v torbici in pobruhane svilene srajce, in se prikupijo veliko širši javnosti. Med njimi nedvomno prednjači Eva Chen, ki je za objave ‘slinastega’ sina Taa in hčerke Ren dobila veliko več všečkov kot na skupini fotografiji z Donatello Versace.  Ko enkrat postaneš mama, si to, kar si. Nimaš časa za zrežirane objave. To velja tako za nas ‘običajne’ mame, mame blogerke kot tudi za super mame influencerke. Za uporabnike Instagrama pa je tovrstno življenje super mam influencerk – polno običajnih starševskih travm – takšno kot njihovo,  le da so prve obute v Pradine čevlje. V oddelku marketinga Prade to dobro vedo.

Petra Windschnurer
Petra Windschnurer

Že kot deklica sem razvila ljubezen do estetike oblačenja. Ne bom se zlagala, če rečem, da mi je bila položena v zibko. Danes delujem kot modna urednica revije Elle in gostojuča piska za najbolj bleščečo spletno stran na svetu, Glitter. Z veseljem bom z vami delila mnenja in dejstva.

Ni komentarjev. Bodi prvi!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.