Hitri in zdravi zajtrki za vsak dan

Koliko nas je takih, ki zjutraj raje spimo kakšno minuto dlje, kakor da bi si vzeli čas za najpomembnejši obrok dneva. Z zajtrkom telo napolnimo s potrebnimi vitamini in hranilnimi snovmi, ki jih bomo potrebovali čez dan. Ko se zjutraj zbudimo, je naš želodec prazen, prazne pa so tudi naše energijske zaloge, zato je pomembno, da že zjutraj poskrbimo za dovolj energije. Zjutraj je zelo pametno zaužiti beljakovine, te nam bodo namreč dale moč in nas nasitile do kosila ali dopoldanske malice. Dobro je tudi, da pojemo nekaj zdravih ogljikovih hidratov, saj ti poskrbijo za našo koncentracijo. Jedi, bogate s kalcijem, sveže sadje in zelenjava pa so nepogrešljiv dodatek vsakega zajtrka. Zakaj si torej ne bi vzeli nekaj minut in poskrbeli za svoje dobro počutje. Morda vas bodo naslednji recepti za pripravo zdravih zajtrkov prepričali, da boste dan začeli nekoliko bolj zgodaj. Priprava je zelo hitra, zajtrki pa tako okusni, da se vam ne bo težko odpovedati spancu.

Vir: Pinterest

Grški jogurt, ovseni kosmiči in sadje

V skodelico zmešajte ovsene kosmiče in grški jogurt, za piko na i dodajte še vaše najljubše oreščke in sveže sadje. Za pripravo boste porabili manj kot pet minut. Vsakič lahko izberete drugo sadje, saj h grškemu jogurtu paše čisto vse.

Grški jogurt, ovseni kosmiči in sadje

Omleta s špinačo in paradižnikom

Dve jajci vmešajte, dodajte sesekljano špinačo in paradižnik ter vse skupaj vlijte v ponev. Po želji lahko tej jedi dodate še mocarelo in kakšno rezino šunke. Pripravljeno v manj kot 10 minutah.

Omleta s špinačo in paradižnikom

Smoothie na 1001 način

Sveži sokovi, pripravljeni na 1001 način, so odlična izbira za vse, ki zjutraj nimate časa, da bi se usedli in v miru pojedli zajtrk. Če sadje narežete že večer prej, boste zjutraj porabili le kakšno minuto, da vse skupaj zmešate v sokovniku. Recepte lahko poiščete na spletu, moj najljubši sveže pripravljen sok pa vsebuje zmrznjene gozdne sadeže, 1 pomarančo, 1 banano in chia semena.

Smoothie na 1001 način

Kruhki z banano in arašidovim maslom

Dve rezini polnozrnatega kruha (ali katerega drugega) namažite z arašidovim maslom, ki ga lahko že kakšen dan prej pripravite tudi sami. To storite tako, da poljubno količino arašidov miksate toliko časa, dokler ne nastane krema. Na kruh položite še nekaj rezin banane in zajtrk je v v nekaj minutah pripravljen. Za konec na kruh posujete še chia semena ali malce ovsenih kosmičev.

Kruhki z banano in arašidovim maslom

Palačinke iz dveh sestavin

Če ste mislili, da za pripravo palačink obvezno potrebujete mleko in moko, ste se motili. Narejene so lahko le iz banan in jajc. Najprej v eni posodi z vilicami zmečkamo banani, nato pa dodamo še jajci in mešamo, tako da dobimo enotno zmes. Te palačinke se pečejo pri nižji temperaturi kot ponavadi, ker je zmes nekoliko gostejša in so zato palačinke bolj debele. Za pripravo si vzemite približno 15 minut, ko so končane, pa jih lahko posujete s kokosom, prelijete z medom, domačo marmelado ali dodate narezane jagode ter drugo sadje.

Palačinke iz dveh sestavin

Sendvič z jajcem, skuto in rukolo

Potrebujete dve rezini polnozrnatega kruha (ali katerega drugega), 1 jajce, rukolo in skuto ter limono in olivno olje. V ponvi specite jajce na oko, rikoti pa dodajte malo soli. Rukolo lahko začinite z olivnim oljem in malce limoninega soka, a tudi brez tega bo vaš zajtrk odličnega okusa. Pripravljeno v manj kot 10 minutah.

Sendvič z jajcem, skuto in rukolo

Kvinojina sadna solata

Za to jed boste potrebovali kvinojo, jagode, borovnice, maline, mango, baziliko, med in limonin sok. Kvinojo skuhate po navodilih na embalaži ter jo ohladite. Narežete sadje ter ga skupaj s kvinojo pomešate v skodelici. Med in limonin sok dobro premešate in s tem prelijte celo jed, za konec pa dodate še nekaj lističev bazilike. Tako, zajtrk je v približno 10 minutah pripravljen.

Kvinojina sadna solata

Dober tek vam želim! Aja, pa dobro jutro tudi!

Ni komentarjev. Bodi prvi!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.