Kreativnost v času #ostanidoma

V času, ko še vedno ostajamo doma in upamo, da nas bodo prihajajoči meseci razveselili tako s toplim in sončnim vremenom kot tudi vrnitvijo v običajno življenje, umetniki, oblikovalci, pisatelji, glasbeniki ustvarjajo dalje. Eden od njih je tudi  kreativni direktor in oblikovalec  Jure Tovrljan, ki je z namenom, da bi pokazal pomen socialne oddaljenosti, preoblikoval številne logotipe poznanih svetovnih blagovnih znamk. Z epidemijo koronavirusa se je torej v svojem poklicu spopadel tako, da je preoblikovane logotipe uporabil za socialno kampanjo, ki  ozavešča, kako upočasniti širjenje virusa Covid-19.

Vir: Google
Vir: Google
Vir: Google

Tako je na primer največjo preobrazbo doživel logotip mehiškega piva Corona, za katerega oblikovalec meni, da potrebuje takojšnjo spremembo imena, medtem ko je znameniti slogan športnega velikana Nike spremenil v ‘Just Don’t Do It’. Številni logotipi so doživeli razdružitev med drugimi krogi za simbol olimpijskih iger in krogi logotipa za MasterCard. S prizori, ki nas spremljajo zadnje tedne, je spremenil logotip ameriške kavarne Starbucks, kjer njihova sirena nosi masko za obraz, in ikono  košarkarske lige NBA,  Jerryja Westa, ki tako, namesto da bi zabijal žogo v koš, leži v postelji s prenosnikom. Vsebina, ki je hkrati šaljiva in istočasno pošilja močno sporočilo, je trenutno eden najboljših načinov za ozaveščanje prek družbenih omrežij.

Vir: Google
Vir: Google
Vir: Google

V Italiji pa je luč sveta ugledala nova knjiga Paola Giordana, italijanskega pisatelja in doktorja fizike, Nel contagio. Prvo knjižno delo, ki je nastalo kot razmišljanje ob epidemiji koronavirusa. Knjiga je na voljo tudi  v slovenskem jeziku z naslovom V času epidemije in je izšla v e-različici. Vtiskani izdaji bo na voljo v začetku aprila. Giordano v knjigi V času epidemije v razumljivem jeziku pojasni delovanje virusa, začetek epidemije, razloge za karanteno, posveti pa se tudi prihodnosti, ki nas čaka.

Vir: Google
Vir: Google
Vir: Google
Vir: Google

Njegova razmišljanja o posledicah epidemije in prihodnosti se nanašajo na celotno družbo: »Na začetku knjige sem si dovolil poudariti, da se je to, kar se dogaja zdaj, dogajalo že v preteklosti in se bo tudi v prihodnosti. To ni bila prerokba, ki sem jo potegnil iz rokava, pravzaprav sploh ni bila prerokba. Zdaj lahko nepristransko dodam, da se bo to, kar se dogaja z boleznijo covid-19, dogajalo vse pogosteje, kajti epidemija je samo simptom, okužba je posledica ekologije

Vir: Google

Avtor bo del honorarja daroval v raziskovalne namene za razvoj cepiva in vsem tistim, ki se borijo, da bi pozdravili okužene.

Petra Windschnurer
Petra Windschnurer

Že kot deklica sem razvila ljubezen do estetike oblačenja. Ne bom se zlagala, če rečem, da mi je bila položena v zibko. Danes delujem kot modna urednica revije Elle in gostojuča piska za najbolj bleščečo spletno stran na svetu, Glitter. Z veseljem bom z vami delila mnenja in dejstva.

Ni komentarjev. Bodi prvi!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.