Moda in lepota na dieti

Brez skrbi, ne bom vas obremenjevala s še eno moderno dieto za najhitrejše lepotne rezultate. Današnji zapis namenjam dvema nadvse popularnima advokatoma, ki na družabnem omrežju Instagram prežita na plagijate in neresnično podajanje informacij, ko je govora o modi in lepoti.

Vir: Pinterest
Vir: Pinterest

V svetu mode je od nekdaj veljalo, da je pranje umazanega perila v javnosti nekaj nespodobnega. Vse do nedavnega, ko pometanje pod preprogo in zatiskanje oči pred realnostjo ni več povsem mogoče, saj na nepravilnosti preži Diet Prada. Njena ustanovitelja Tony Liu in Lindsey Schuylerse sta še pred kratkim delovala kot anonimna ‘skupina’, a ker je teža besed veliko bolj relevantna, če za njo stoji oseba z imenom in priimkom, sta se odločila, da se v boj proti modnim kopijam podata javno. Diet Prado sta ustanovila bolj za zabavo kot posel, a se je izkazalo, da so ljudje z veseljem pograbili namigovanja na domnevna kopiranja. Danes Diet Prada na Instagramu šteje več kot 800k sledilcev.

Vir: Pinterest
Vir: Pinterest

Profil deluje po enostavni logiki, kar pomeni, da v objavi predstavi po dve fotografiji z modne piste, spletne trgovine, editoriala ali oglasne kampanje, označi vse vpletene in potem sledilcem v komentarjih prepusti presojo. Na stolu za obtoženca so se znašle številne blagovne znamke, med drugimi Dior, Dolce & Gabbana, Balenciaga in Gucci. In čeprav obtožbe niso uradne in se v večini primerov ne zgodi nič, je sram tisto čustvo, ki bo svet mode zdramilo do te mere, da bodo vpleteni vseeno dvakrat premislili, preden se spustijo v nizkotno krajo kreativnih zamisli. Si predstavljate, kaj lahko takšna objava ‘stori’ oblikovalcu, ki si šele gradi kariero. Ustanovitelja pravita, da sta najbolj zadovoljna, če jima uspe po tej poti zaščititi oziroma oprati ime manjših podjetji, ki nimajo ne finančne in ne marketinške zmožnosti v primerjavi z velikimi modnimi konglomerati.  Veliko stavijo tudi na potrošnike, za katere upajo, da jih bo zavedanje, da nosijo ‘ukradeno’ obleko, hlače ali suknjič, spametovalo do mere, da naslednjič za voljo trendov ne bodo znova brezglavo posegli po kopirani modi. Če nič drugega, bodo seznanjeni vsaj s tem, kaj je original in kaj kopija. A ker danes le živimo v svetu, ko samo posameznik na dan lahko procesira tudi do tisoč fotografij, se pri Diet Pradi zavedajo, da ni vsako kopiranje kopija, lahko gre le za nezavedni navdih, čeprav …

Vir: Pinterest
Vir: Pinterest
Vir: Pinterest

Nedavno tega je po vzoru Diet Prade svojega Robina Hooda, ki preži na malverzacije in sumljive informacije na Instagramu, dobilo tudi področje lepote.  Profil Estée Laundry, ki zatrjuje, da do svojih informacij prihaja s pomočjo ljudi, ki so direktno zaposleni v industriji, želi zaenkrat ostati v anonimnih vodah. Zavezali so se, da bodo pozorni na vsako nepravilnost in ‘goljufijo’ in tako vsem vpletenim v svet lepotne industrije (velikim in manjšim blagovnim znamkam, vlogerjem, vplivnežem, blogerjem in tiskanim medijem) sporočili, da dobro premislijo o tem, kaj proizvajajo in kaj objavljajo.

Petra Windschnurer
Petra Windschnurer

Že kot deklica sem razvila ljubezen do estetike oblačenja. Ne bom se zlagala, če rečem, da mi je bila položena v zibko. Danes delujem kot modna urednica revije Elle in gostojuča piska za najbolj bleščečo spletno stran na svetu, Glitter. Z veseljem bom z vami delila mnenja in dejstva.

Ni komentarjev. Bodi prvi!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.