Zakaj imajo nekatere ženske dober stil

O stilu in dobrem slogu bi lahko pisali in pisali, a še vedno je tako, da ga nekateri imajo, drugi nimajo, tretji pa so na dobri poti, kajti saj veste, kjer je volja, je tudi pot. Za pridobitev dobrega stila je ključnega pomena radovednost: dejstvo, da ti moda ni samoumevna, in pa prava mera inteligence, da raziskuješ in razumeš, kako se premika. Stil ni povezan z modnimi smernicami in lahko bi celo dodala, da nima nič skupnega s hitrim časom, v katerem živimo. Morda je stil to, da imaš v garderobni omari vsaj 90 % večnih kosov in samo 10 % takih, ki pridejo in gredo, v vsakem primeru pa imaš garderobo, v kateri se dobro počutiš in jo z veseljem nosiš. Mnogokrat me sprašujejo, katere so po mojem mnenju modne ikone tega časa in težko najdem odgovor; lepih žensk je na pretek, od mlade Olivie Palermo do drzne Alexe Chung, od hladne lepotice Cate Blanchett do čudovite Nicole Kidman. Po drugi strani pa bi lahko dodala, da so igralke favorizirane, saj imajo stiliste in svetovalce, ki jih znajo obleči, kar pomeni, da ni nujno tako, da imajo same osebno dober stil. Največkrat je prav tako, da živijo v slogu s tistimi, ki delujejo v zakulisju in skrbijo, da so glavni akterji brezhibni.

Vir: Pinterest

In kakšne so lastnosti ženske s stilom? Običajno so inteligentne, radovedne, ne rosno mlade, z jasnimi cilji, srečne predvsem v sebi. In se ne jemljejo preveč resno, prav nikoli, ker je življenje tako ali drugače preveč naporno, da bi imeli še modo za obvezo.

Ne posnamejo vsega, kar vidijo

To se mi zdi ključnega pomena. Listanje revij ali analiza Instagrama omogoča, da si dnevno ogledamo veliko različnih fotografij in nedvomno dobimo tudi navdih. Vsekakor pa obstaja razlika med tem, da te nekdo navdihuje, in tem, da si nabaviš prav enako opravo od glave do peta ter tako izgubiš svojo identiteto. Veliko bolje je samostojno raziskovati po trgovinah in najti kose, ki nas po svoje pokličejo. Radovednost torej.

Vir: Pinterest

Lahko kupujejo v vseh trgovinah

In za to je potrebna inteligenca. Če si premožen, je najhitreje tako, da stopiš v trgovino z dragimi stvarmi in si preprosto nabaviš garderobo, ki ti jo svetuje prodajalka. V teh trgovinah je tako ali drugače vse skladno, zato te lahko oblečejo od glave do peta. Veliko težje je iti v H&M, najti obleko, potem skočiti do Zare in dodati nakit, obuti drage čevlje in dodati Chanel torbico. In seveda mora skupek dobro delovati.

Vir: Pinterest

So zveste svoji osebnosti

Ker je vsaka ženska edinstvena in ženska s slogom se tega dobro zaveda. Zato je tudi preveč ne zanima, kaj je v modi, čeprav je seveda pozorna na barve in kroje, a hkrati jih ne bo izbrala, če ji pač ne pristajajo. In seveda tudi ve, kakšno je njeno življenje, kaj torej točno potrebuje za dober vtis ter za vse tiste trenutke v dnevu, ko bo izpostavljena. Njena osebnost pa je tista, ki prevladuje nad modo. In ne obratno.

Vir: Pinterest

So preproste osebe

Ženske, ki se še učijo in vedo, da niso na cilju. Jasno je, da je vedno nekdo, ki je mlajši, lepši in pametnejši od nas, ste zelo nečimrne, če menite, da veste vse. Zagotavljam vam, da temu ni tako. In to velja tudi pri modi. Vsa kreativna področja omogočajo, da se dnevno učiš in vedno so nove stvari, novi ljudje, nove inspiracije, novi trendi. Vedno obstaja kos, v katerem bi bila še lepša, in kos, ki bi bil primernejši zate. Vedno.

Vir: Pinterest

Vedo, da blagovne znamke niso nujno sinonim za stil

Seveda jih je lepo imeti, a to še vedno ne pomeni, da imaš stil. Verjemite, da poznam mnogo žensk, ki hodijo po svetu s Chanel ali Louis Vuitton torbico, a nimajo niti kanček sloga, ker imajo zraven umetne nohte na špico in narastek na glavi. Pač to ne gre. Če govorimo o stilu, govorimo o celoti in o tem, da si bomo privoščile določen življenjski slog, ki pa ni povezan z denarjem, prej s tem, da jasno in glasno rečemo: imam se rada. In zato imam čas za oblačila, make-up in vse ostale pripomočke, ki me polepšajo. Da ne bo pomote: ne boste potrebovale deset ur na dan, gre samo zato, da postavite pametno rutino. In ji sledite.

Vir: Pinterest

Niso žrtve mode

Ker so preveč pametne, da bi ji slepo sledile. Prej si mislijo: naj moda sledi meni! In res je tako, da nam mora moda služiti, ne pa obratno. Žrtve mode so običajno brez osebnosti, brez karakterja, kupujejo kompulzivno in jih kvaliteta ne zanima, ker kopičijo in kopičijo zaradi občutka mogočnosti. Moda je s tega vidika zelo nevarna, ker te hitro zasvoji in ti potem ne pusti živeti. Pazite torej.

Vir: Pinterest

Ne oblačijo se za druge

Temveč zase in izključno zase. To pomeni, da jim je mar tudi za perilo, ki ga nihče ne vidi, ter za mehko kožo na stegnih in pod kavbojkami. Saj je lepo, če drugi vse to opazijo, ampak v resnici je ženska s stilom tista, ki ima stil tudi doma, ko kuha ali teka v šolo po otroke. Ni v petah, daleč od tega, je pa urejena. In urejen si lahko tudi v športnih copatih in z malo make-upa ali brez, če imaš pač lepo kožo. Lepota je obred. Moda postavi piko na i. Vmes pa smo me in naše vesolje.

Lorella Flego
Lorella Flego

Obožujem biti ženska in tega ne bi zamenjala za nič na svetu. Moda mi je bila položena v zibelko, v njeni družbi pa mi ni nikoli dolgčas. Glitter.si je moj osebni pogled v svet ...

9 komentarjev
  1. Zelo lepo napisano, zato sem dala na svoj profil, da lahko prebere še kdo od mojih fb priajteljev. Vaša besedila so globoka in sporočilna. Vedno jih z veseljem preberem. Če ne zamerite, bi morda svetovala razmislek o naslovu oddaje oz. te rubrike, ki bi odražal tudi omenjeno globino. Ne gre namreč samo za bleščanje v Bleščici, ampak za vaše dragoceno osveščanje o Lepoti bovanja, ki je po moje del kvalitete življenja. Če se vam moj predlog v vašem kontekstu ne zdi primeren, ga mirno pozabite. Bil pa je dobronameren , ampak seveda z mojega zornega kota, ki ne vidi vseh vaših.

  2. Draga Lorela, lepo napisano… iz izkušenj potrdim. Pred menoj so se oblačile ženske, ki jim je tisti mali logo brenda pomenil vse. Denar ni bil problem, kupovale so poslovno uspešne, ter gospe tajkunov svetovnega ranga…torej Gucci, Prada Dollcce&Gabbana, YSL, Givanshy, Jimmy Choo, Valentino, DVF, …obleke so kupljive in prej pričajo o stremljenju na družbeni lestvici, kot o stanju duha ali okusa!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.