Kot voditeljica vsak dan vidim, kako se svet televizije spreminja, v svetovnem smislu – in pogosto v napačno smer. Programska shema, počasni ritmi, predolgo trajajoči uvodi in linearna narava TV-ja preprosto ne zmorejo več slediti tempu, v katerem danes živimo. Svet želi vse takoj: novice, posnetke, vsebine, ki se delijo v trenutku. Televizija tega ritma ne zmore; govori predvsem staremu občinstvu, kar pomeni, da ne more, ne zna ter pogosto tudi noče prilagoditi svojega načina. Gre za preobrazbo razmišljanja, ki je za generacijo TV ustvarjalcev zelo naporna in marsikdaj celo nesmiselna; a ostajati v istem formatu lahko pomeni umiranje na obroke.
Zato morda ni presenečenje, da so se Oskarji odločili za preboj v digitalno prihodnost. Od leta 2029 bo slavna podelitev, ki je dolga leta kraljevala na televiziji, na voljo izključno na YouTubu. Gre za presenetljivo potezo, a hkrati logično: mlajše generacije televizije skoraj ne poznajo, pretočne vsebine pa so zanje naravni svet. YouTube omogoča globalni dostop, takojšnjo interaktivnost, deljenje posnetkov in vključenost ustvarjalcev ter gledalcev – vse, kar televizija dolgo časa ni zmogla.
Seveda pa sprememba prinaša tudi izzive. Del tradicije, občutek prestiža in tisti posebni ritual skupnega gledanja na velikem ekranu se lahko izgubijo. Dogodek se lahko spremeni v hitri digitalni show, ki raje išče viralni trenutek kot umetniško priznanje. Vendar, če bo Akademija znala združiti eleganco, prestiž in digitalno interaktivnost, lahko dobimo najboljše iz obeh svetov.
Za gledalce to pomeni spremembo navad. Do leta 2028 bomo še vedno lahko spremljali dogodke na tradicionalni televiziji, po 2029 pa bodo Oskarji postali dostopni vsem, kjerkoli in kadarkoli, z bogatejšo, interaktivno izkušnjo.


Kot nekdo, ki deluje v svetu televizije, sem sprva skeptična, a hkrati fascinirana. Svet se spreminja, glamur ostaja, le scena in obleka dobita novo digitalno obliko. Morda bo prav YouTube tista platforma, ki bo večer Oskarjev približala tudi mlajšim generacijam, ne da bi izgubila svojo magijo.
