Milenijci, združite se! Po mesecih govoric je zdaj uradno – Topshop se vrača. Legendarna londonska blagovna znamka, ki je v svojem zlatem obdobju oblikovala garderobe celotne generacije, odpira novo poglavje in hkrati nagovarja tiste, ki so z njo odraščali. Simbol nove ere? Cara Delevingne – stara prijateljica hiše, zdaj znova v vlogi obraza kampanje in oblikovalke kapsulne kolekcije.

Foto: Getty za Topshop

Vrnitev z obrazom ikone

Topshop je potrdil, da bo jeseni 2025 lansiral prvo fazo svoje ponovne predstavitve. Cara Delevingne je osebno izbrala 30 kosov, a to je šele začetek – manekenka bo oblikovala tudi kapsulno kolekcijo za leto 2026, kar je še en dokaz, da Topshop računa na moč nostalgije in avtentične povezave z londonsko kulturo.

Foto: Getty za Topshop

»Kot londonsko dekle je bil Topshop kraj, kjer je bila moda zabavna, drzna in polna možnosti. Ta kolekcija govori o tem, kako si povrniti svoj slog in svojo zgodbo,« pravi Delevingne.

Ponovna predstavitev z nostalgijo in strategijo

Topshopova zgodovina je polna vzponov in padcev. Preden je hitra moda postala globalni sinonim za okoljske in etične težave, je bila znamka sinonim za dostopne trende, hitro inovacijo in nepozabne izkušnje. Spomnimo se – londonske trgovine so poleg oblačil ponujale tudi salone za nohte in celo postaje za piercing.

Toda konec 2010-ih se je prodaja začela upočasnjevati. Ultrahitri igralci, kot sta Shein in Boohoo, so prevzeli mlajšo publiko, spletni trg pa je prehitel Topshopovo e-trgovino. Leta 2021 je ASOS kupil blagovno znamko, a ta je obstajala le še v digitalnem prostoru.

Foto: Dave M. Benett/Getty Images

Novi koraki: od Londona do Irske

Zdaj se Topshop vrača tudi v fizične trgovine. BBC poroča, da bo prva postojanka veleblagovnica McElhinney’s v Ballybofeyju na Irskem, medtem ko se še vedno pričakuje težko pričakovana potrditev o vrnitvi v London – kraj, kjer se je rodila modna legenda. Govori se celo o povratku na Londonski teden mode, in to s formulo “glej zdaj, kupi zdaj”.

Foto: Getty za Topshop

Topshop danes: med nostalgijo in prihodnostjo

Nostalgija nedvomno igra pomembno vlogo pri oživitvi. Pinterest in TikTok sta preplavljena z »Y2K« estetiko in indie slogom, ki sta v 2000-ih in 2010-ih krasila obešalnike Topshopa. Vendar izvršna direktorica Michelle Wilson poudarja, da cilj ni le poveličevanje preteklosti, temveč ponastavitev:

»Naš cilj je znova osmisliti ime Topshop – s svežim pristopom, ki presega nostalgijo,« pravi Wilson.

Foto: Getty za Topshop

Vprašanje ostaja: bo Topshop 2.0 uspel osvojiti tudi generacijo Z, ki jo danes privlačijo ultra-hitri trendi in trajnostni premiki v modi?

 

Komentiraj