Med letošnjimi govorci Sempla v Portorožu izstopa kar nekaj mednarodnih imen, med drugim tudi Angelina Komarova, pridružena producentka TV uspešnice Emily in Paris. Angelina se je dotaknila zelo priljubljene teme, in sicer sodelovanja blagovnih znamk v svetu ikonične serije, za katero je verjetno tako, da smo si jo ogledale prav vse. Nova serija epizod se bo najbrž snemala v Parizu, kraji, obleke in glavni akterji pa ostajajo ikonični. Z Angelino sem za Glitter opravila prav zanimiv pogovor; pridobila strokovno znanje ter izkušnje pri upravljanju dovoljenj in sodelovanju z blagovnimi znamkami, usklajevanju igralske zasedbe in spodbujanju sodelovanja v ekipi. Odlikuje jo močna delovna etika, ki se kaže v njenem poklicnem napredovanju in ustvarjalnem pristopu. Svojo pot si želi nadaljevati kot filmska režiserka in producentka.
Nam lahko poveste kaj več o svoji poti v zabavno industrijo in kaj vas je navdihnilo, da ste se odločili za kariero v produkciji?
Vedno sem imela rada filme in moje največje sanje so bile snemati prave velike filme. Ker je bilo moje ozadje daleč od tega sanjskega sveta, sem svojo pot začela z majhnimi službami v skromnih produkcijah. Šele leta 2018, ko sem dobila majhno vlogo na filmskem festivalu v Cannesu, sem zares spoznala, da lahko ta svet postane resničnost.
Delo na Emily v Parizu mora biti razburljivo! Kateri je vaš najljubši del v tej seriji?
Delo na takšni seriji je neverjetno razburljivo, a tudi zelo intenzivno. Moj najljubši del je videti najbolj edinstvene in najlepše kraje v Parizu – in zdaj tudi v drugih mestih –, medtem ko na poti srečujem neverjetne ljudi.
Kako ohranjate kreativnost pri žongliranju različnih vlog in odgovornosti na snemanju?
Verjamem, da reševanje problemov na koncu spodbuja ustvarjalnost, vendar je večina mojih nalog v tej oddaji bolj administrativnih.
Pariz je v seriji prava ikona. Imate najljubšo snemalno lokacijo ali prizorišče iz oddaje?
Lahko vam povem o nekaterih izmed najbolj nepozabnih lokacij v Parizu – to je bilo opazovanje sončnega vzhoda s celotno ekipo z vrha Eifflovega stolpa, snemanje na glavnem igrišču Roland Garrosa, delo v legendarni Dvorani ogledal v Versaillesu in odkrivanje enega od skritih draguljev Pariza, kot je Square de l’Opéra Louis Jouvet.
Kateri so največji izzivi, s katerimi ste se srečali v produkciji, in kako ste jih premagali?
Največji izziv, s katerim se srečujem pri delu, je ohranjanje zdravega ravnovesja med fizičnim in duševnim počutjem. Da bi zdržala dolge ure in komunicirala s številnimi ljudmi, moram zaščititi svojo raven energije in ostati disciplinirana.
Kako usklajujete delo in skrb zase v tako zahtevni panogi?
Res mi je to najtežje, saj delo zasede večino mojega časa in misli. Verjamem, da je zdrav pristop, da se vedno spomnimo, da je to le služba, fizično in duševno zdravje pa morata biti prednostna naloga. Vendar tega ravnovesja še popolnoma ne obvladam.
Ali lahko delite kakšne prihajajoče projekte ali cilje, ki jih boste z veseljem uresničili v prihodnosti?
Vedno sem si želela režirati in zdaj razvijam svoj drugi kratki film. To je zame popolnoma nov žanr! Upam, da bom kmalu zagotovila financiranje in imela priložnost uresničiti svojo vizijo.