Pričetek septembra morda še diši po poletju, a vendar sta modni in lepotni svet do danes že povsem v jesenski, zimski in celo spomladanski podobi. Pričenja se namreč sklop najodmevnejših tednov ready to wear ženske mode naslednje tople sezone, seveda znova najprej v New Yorku. Hkrati pa je tudi ta teden minil v znamenju jesenskih kampanj, zato poglejmo, katere so nas navduševale tokrat:
Modna hiša Hermes se tokrat prikupno poigrava s kombinacijo črno-bele in barvne slike, rezultat pa je seveda odlična kampanja nove sezone.
V zimsko podobo se je že ovila tudi modna hiša Bottega Veneta, v njenem oglasu pa pozirajo modeli Mariacarla Boscono, Hejia Li, Zayna Cisse, Liz Kennedy, Penelope Ternes in Mamuor Majeng.
Rianne van Rompaey in Fei Fei Sun pa sta tokrat glavna obraza Fordove jesenske kampanje.
Tako kot mnoge zgoraj omenjene, je precej temačna, a hkrati zelo elegantna tudi jesenska kampanja znamke Emporio Armani.
Model Mathilda Gvarliani tokrat izžareva jesensko podobo znamke Weekend Max Mara.
Med novostmi tega tedna gre vsekakor omeniti tudi prefinjenost jesenskega oglasa Elisabette Franchi, v katerem v črno-beli podobi zapeljuje Taylor Hill.
Za klasično casual podobo se bomo lahko tudi tokrat obrnili h jesenski kolekciji znamke Tommy Hilfiger, kjer sta v sklopu njihove nove kampanje pozirala zaročenca Abby Champion ter Patrick Schwarzenegger.
Poslastice nove sezone pri znamki Jimmy Choo nam tokrat predstavlja igralka Winona Ryder.
Kar nekaj zanimivih primerkov novih sončnih in korekcijskih očal se tokrat najde tudi pri znamki Gucci Eyewear, v kampanji katere so se znašle Liya Kebede, Abbey Lee Kershaw in He Cong.
In nenazadnje še pogled med dišave, kjer tokrat povsem svežo kampanjo predstavljata Dolce & Gabbana, obraz parfuma Devotion Eau de Parfum Intense pa je pevka Katy Perry.