Najbolj revolucionaren trend leta 2024 vidi ženske, starejše od 50 in 60 let, kot nove vplivnice v sektorjih nege kože, ličil in dobrega počutja. Izrazit lepotni trend letošnjega leta 2024 zahteva, da o âgé lepoti (torej o ženskah, ki niso več rosno mlade) govorijo resnične ženske, starejše od 50 in 60 let! V resnici smo že zdavnaj razumeli, da ne potrebujemo kozmetičnih podjetij ali mladih žensk, ki starostnih sprememb še niso izkusile na lastni koži, da nam razlagajo, kako je super krema za globoke gube.
Kako nam lahko mlade ženske povedo, kako se bo lepota razvijala, če še niso izkusile pozitivnih in negativnih plati starosti? Zakaj imajo oglasi za izdelke proti staranju pričevanja mladih? Že nekaj časa je v teku nov lepotni trend, ki ženske, starejše od 50 let, vidi kot zvezde družbenih medijev, še posebej TikToka. Precejšnje število vplivnežev, ki pripadajo generaciji X (rojeni med 1065 in 1980) in baby boomerjev (med 1946 in 1964), postaja vse bolj priljubljenih v sektorjih lepote in dobrega počutja na družbenih medijih.
Nove vplivnice nad 50, 60 in 70 ne vzbujajo pozornosti le zrelih potrošnikov, ampak postajajo vse bolj priljubljene tudi med mlajšimi generacijami. Sredstvo te spremembe je TikTok, socialno omrežje, ustvarjeno za mlade generacije, ki je zaradi spontanosti številnih vrst videoposnetkov prispevalo k osredotočenju na življenjski slog proti staranju in strahu pred staranjem. Starejše od 50 let, ki so pristopile h kitajskim družbenim medijem, so to storile skoraj za zabavo. Včasih so na spodbudo svojih vnukov začele objavljati videe, v katerih govorijo o svojem vsakdanjem življenju in izkušnjah na področju lepote in dobrega počutja.
Kdaj in kje je nastopila prelomnica? Po pandemiji zaradi vedno večje nestrpnosti do družbenih in fotografskih filtrov, ki so v tem desetletju prispevali k temu, da se ženske počutijo nezadostne. Dobršen del družinskega sveta je ugotovil, da lepota, spremenjena z lepotnimi filtri, ni več sprejemljiva! Ker resnično življenje ne dopušča filtrov. Da bi razumele, kako zares negovati kožo z gubami, povešeno kožo ali naličiti obraz z neenakomerno poltjo in temnimi lisami, kaj narediti, če so veke povešene, potrebujemo resnične primere tistih, ki imajo te težave. Lepoto v tem smislu morajo razlagati starejši od 50 in starejši od 60 let, da je verodostojna! S koristnimi nasveti in postopki, primernimi za negovalno rutino petdeset- in šestdesetletnikov.
Nove lepotne vplivnice nad 50, 60 in 70 let imajo sledilce različnih starosti. Veliko sledilcev je med vrstniki, ki so vse bolj aktivni na družbenih omrežjih. Imajo pa sledilce tudi med mlajšimi generacijami, ki jih zanima, kakšna je lahko ženstvenost po 40. letu, kako so lahko naličene in očarljive tudi po 50. letu. Lepotne vplivnice, starejše od 50 let, so zelo pozorne tudi na svoje videoposnetke, v smislu, da jim je mar, da vedno podajo pravilne informacije. Spontanost in izkušnje ne pomenijo površnosti. Očitno so tudi velike kozmetične znamke opazile (ali se zavedajo) tega nepovratnega lepotnega trenda in dvorijo novim ženskam, ki so simbol lepote. Zahtevane kot ambasadorke velikih parfumerijskih verig in kot modeli za ličenje. Upamo, da se bo ta lepotni trend močno razvil, tudi s preprostimi ženskami, ki znajo sebe dobro negovati, čuvajo lepoto, imajo dober življenjski slog, smisel za stil in konec koncev tudi veliko mero pristnosti.