Sens: domača znamka za popolne moške

Sploh si ne predstavljam, kaj pomeni ustvarjati modo, v Sloveniji, več kot 20 let. Pravzaprav mislim, da je prava številka 24, zato si lahko le predstavljam, kakšne revolucije, stilske in tudi ekonomske, je doživela Zlata Zavašnik. Pa ne le to, ukvarja se z moško modo, ki je sploh področje zase, sofisticirano in zelo zahtevno. Mislim, da danes prav vsi poznamo njeno kultno znamko Sens, tisto, ki jo oblečejo sodobni moški, in tisto, ki pri nas predstavlja eno izmed redkih oaz za ljubitelje stila. Da ne bo pomote, pravega stila. Ne Zarinega, seveda s spoštovanjem, a z istimi kompleti, ki jih najdeš po vsem svetu. Temveč nekaj domačega, pristnega, originalnega in kvalitetnega. In sploh ne bom govorila o trendih, ker jim Zlata ne sledi, saj nima te potrebe. Pravzaprav se mi zdi, da je njen edini trend kvaliteta, ker ne gre nikoli iz mode in tako je tudi prav.

Zlata Zavašnik, oblikovalka znamke Sens
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič

Zlato najdete v Diamantu v Ljubljani in je resnično ne morete zgrešiti. Poznam jo že celo večnost in je mravlja. Takšna, ki je vedno v trgovini in vedno pripravljena pomagati. Zelo osredotočena na delo in misijo, ki jo zato izpelje popolno. Se ne ustavi, kar mi je všeč, a menim, da je njen največji uspeh dejstvo, da jo je Slovenija spoznala ne zaradi dobre reklame, televizijske, radijske ali spletne, temveč zato, ker so se zadovoljni kupci vračali. In potem še sinovi. Pa tudi strici, bratranci, prijatelji. In ko enkrat okusiš njeno ročno delo ter spretnost, se ti le zdi, da je morda vredno odšteti malo več denarja zato, da spraviš v omaro kos, ki bo večen.

Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič

Njena posebnost so double face kosi. Ali takšni, ki se pač spremenijo. Dvojni ovratniki, zadrge, drugačno zapenjanje, mešanje materialov, veliko raziskovanja. Zlata je radovedna in se ne ustavi, Sens pa je čutna, dinamična znamka, ki ima cilj: obstajati. Vedno so me zmotile na pol narejene kolekcije ali tiste, ki vsebujejo pet outfitov. Saj vem, da pri nas ni prav veliko denarja, zato v resnici cenim tudi tistega, ki izdeluje tri obleke na leto, ampak moda je druga stvar. Moda je populistična, želi priti v vse domove, želi živeti na ulicah in ni predmet ene same slike v katalogu, saj tako postane nesmiselna, utopična in potem izgubi svoj čar.

Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič
Foto: Ana Gregorič

Verjamem, da imate doma moškega, pa četudi z njim ne živite, imate kakšnega prijatelja ali prijateljico, ki pač išče obleko za sina. Saj veste, maturantski plesi in podobno. No, pošljite jo k Zlati, kjer stranka lahko dobi obleke iz elegantnega jeansa, volnenih mešanic ali iz satena v sestavi viskoze, poliestra ali volne. Vsak moški bi moral imeti v svoji omari vsaj eno top obleko. Morda dve. Takšno za dogodek, ki zahteva white tie ali frak, black tie ali smoking in prosim, nočem slišati, da pri nas ni takih dogodkov, saj je tudi takrat, ko nas princ pelje na večerjo, kar dobro, da je zrihtan od glave do peta. Kot Richard Gere v Čednem dekletu, z rožami in nasmehom; in ne, nisem staromodna, sem samo zelo klasična, kar je razlika.

Lorella Flego
Lorella Flego

Obožujem biti ženska in tega ne bi zamenjala za nič na svetu. Moda mi je bila položena v zibelko, v njeni družbi pa mi ni nikoli dolgčas. Glitter.si je moj osebni pogled v svet ...

Ni komentarjev. Bodi prvi!

Komentiraj

Vaš email naslov ne bo objavljen.