Bolj, kot je bližje pomlad, lepše postajajo tudi modne in lepotne kolekcije in njihove kampanje. Znova močno diši po romantiki, kar dokazujejo tudi mnogi oglasi tega tedna, prav tako pa se vse več modnih hiš odloča za izražanje svojega stališča, pa naj gre za politično ali kako drugo vsebino. Poglejmo torej nekaj najbolj bleščečih novičk tega tedna:
Modna hiša Burberry se je za tokratno pomlad odločila pripraviti pravi nabor znanih obrazov modne industrije (Kendall Jenner, Bella in Gigi Hadid, He Cong, Rianne van Rompaey, Freja Beha Erichsen, Tosin Olajire, Mona Tougaard), s čimer nedvomno vzbujajo ogromno pozornosti.
Za sporočilnost v sklopu spomladanske kampanje se je odločila tudi znamka Balenciaga, ki je svojo kampanjo podčrtala s slogani, kot so “Love is for Everyone” (Ljubezen pripada vsem), “Power of Dreams” (Moč sanj) in podobni.
Naravnost osupljiva je kolekcija tople sezone hiše Temperley London, katero v kampanji te pomladi predstavlja model Magdalena Frackowiak.
Prav tako dih jemajoča pa je tudi nova kampanja Elisabette Franchi, ki nas v hipu popelje na luksuzni dopust nekam na toplo. Natančneje na Ibizo, kjer sta v super zapeljivih kosih pozirali Luma Grothe in Camilla Christensen.
Anna Sui ohranja svojo unikatnost, dokaz temu pa je tudi zadnja kampanja v družbi modela Sare Grace Wallerstedt.
Znamka Bulgari znova prisega na pravi glamur in eleganco, kot novi obrazi v povsem sveži kampanji z naslovom Mai Troppo pa ji tokrat služijo pevka Zendaya, Naomi Scott in supermodel Lily Aldridge.
Modna hiša Chanel ta teden navdušuje s kolekcijo sončnih in korekcijskih očal, katere v novi kampanji nosijo pevka Angèle in igralki Isabelle Adjani in Margaret Qualley.