Design Miami je končno prispel v Parizu. Ni 70 galerij kot v baselski izdaji, ni 60 galerij kot v matičnem podjetju na Floridi: v Parizu je butični sejem s samo 27 galerijami. In vendar vam obisk pomaga razumeti ves potencial tega mesta v smislu prestolnice umetnosti. Res je, v Baslu so galerije, sejmi, muzeji, razstave, ampak v Parizu imaš pač Pariz, v vsej njegovi čarobnosti. Če pa k temu dodamo, da se Design Miami odvija v očarljivi stavbi, ki je bila včasih dom Karla Lagerfelda ter njegovega vrta – kjer so deli tudi razstavljeni – no, potem razumemo, da je Francija v tem smislu zmagala.
Notranja oprema prostora se odlično spoji z dragocenimi kosi, vključno s številnimi Lalannovimi deli, ki so bili pred kratkim na dražbi prav tukaj, v Parizu. K tej popolni sliki lahko dodamo še sodoben lokalček z odlično kavo. Še ena novica: Design Miami je na dan otvoritve v Parizu kupila ameriška platforma za socialno in e-trgovino Basic.Space. Cilj je dati sejmu še večjo vitalnost, najti nove lokacije in vključiti nove oblikovalce. Predvsem pa se osredotočiti na generacijo Z in e-trgovino.