Zaradi priljubljenosti laminacije so številne blagovne znamke razvile izdelke, ki posnemajo njen učinek.

Zaradi priljubljenosti laminacije so številne blagovne znamke razvile izdelke, ki posnemajo njen učinek.
Vsako leto tretji ponedeljek v januarju poimenujejo Blue Monday – dan, ki naj bi bil zaradi nizkih temperatur, dolgih noči in povratka v rutino po praznikih najbolj depresiven v letu.
Dnevi, ko iščemo mir in povezanost z notranjim svetom, so kot nalašč za vijola barvo.
Prva polovica januarja je za nami in z njo so bleščice zajadrale že globoko v novosti prihodnje pomladi.
Čeprav je kava za mnoge nepogrešljiv del vsakdana, lahko 30-dnevni premor ponudi dragocen vpogled v njene učinke na vaše telo in um ter pomaga pri vzpostavitvi bolj uravnoteženih navad.
Pravilo narekuje, da na vsako drzno, izrazito ali opazno modno izbiro dodamo dve klasični in nevtralni komponenti, ki ustvarjata ravnovesje.
Leto 2025 je posvečeno osebni zgodbi, prepleteni s trajnostjo in eleganco.
YSL Beauty je združil moči z glasbeno ikono Duo Lipo za predstavitev nove linije rdečil za obraz Make Me Blush. Kampanja poudarja moč samozavestnega izražanja in drzno igrivost, s katero lahko ustvarite videz po svoji meri – od naravnega do dramatičnega.
Parfum nikoli ni le vonj. Je simbol, detajl, ki razkriva naš okus, slog in tudi del kulture, ki jo nosimo s seboj.
Čas zase je tista tiha čarovnija, ki vedno poboža dušo.