Westwing, vodilna evropska trgovina na področju notranjega oblikovanja in opreme doma, je z vstopom na slovenski trg naredila pomemben korak pri svoji nadaljnji rasti v Evropi. Slovenija je skupaj s Finsko najnovejša pridobitev v Westwingovi panevropski strategiji širitve, s čimer podjetje zdaj posluje že v 18 državah.


Slovenski trg Westwing prepoznava kot izjemno perspektivnega, gre za digitalno napreden prostor z izrazitim občutkom za estetsko dovršene, kakovostne in brezčasne oblikovalske rešitve. Ljubitelji notranjega oblikovanja v Sloveniji vse bolj iščejo skrbno izbrane, premium izdelke, ki združujejo lepoto, funkcionalnost in osebni izraz kar je povsem v skladu z Westwingovo vizijo “Beautiful Living”.




Z uvedbo svoje ponudbe v Sloveniji Westwing prinaša dostop do ekskluzivne Westwing Collection in znanih blagovnih znamk, kot so GUBI, Kartell, Ferm Living in FontanaArte. Vsak kos je del premišljeno kurirane zbirke, ki poudarja brezčasen dizajn, vrhunsko obrtništvo in sodobno udobje z enostavno digitalno izkušnjo.


Westwing se na slovenskem trgu pozicionira kot edinstvena premium platforma, ki združuje spletno trgovino, dnevne posebne ponudbe, oblikovalske storitve in B2B segment vse na enem mestu. Cilj podjetja je, da ljudi navdihuje pri ustvarjanju domov, ki izražajo njihov osebni slog, in jim omogočajo polno doživljanje lepote življenja.


Slovenija je izjemno dovzeten trg za kakovostne in estetsko dovršene rešitve za dom. Z veseljem tukaj predstavljamo našo vizijo lepega bivanja ter kolekcijo izbranih izdelkov, ki temeljijo na dizajnu, funkcionalnosti in trajnostnih materialih,” so še zapisali iz podjetja Westwing.
Čeprav je Westwing istočasno vstopil tudi na finski trg, kjer prevladuje estetika nordijskega minimalizma in naravne elegance, ostaja v ospredju prav slovenska širitev, ki bo pomembno prispevala k prisotnosti znamke v jugovzhodni Evropi.



