Skoraj osemdeset let po svojem nastanku se na trg vrača eden najikoničnejših parfumov hiše Balenciaga – Le Dix, dišava, ki jo je leta 1947 ustvaril sam Cristóbal Balenciaga.
Poleg glavnega dokumentarca je v produkciji tudi tridelna dokumentarna serija, ki bo podrobneje raziskala Melanijino življenje v obdobju pred inavguracijo.
Moda je najlepša, ko si dovoliš igrati — in ko z njo izraziš sebe.
Poslovni moški v jeseni ostaja zvest klasičnim linijam in kakovosti, a hkrati v garderobo uvaja tople barve, raznolike teksture in sodobne dodatke.
Tišina med notami je tista, ki ustvari glasbo.
“Nepo baby” — otroci slavnih staršev, ki vse pogosteje zasedajo osrednje vloge na modnih pistah svetovnih tednov mode.
Victoria’s Secret očitno želi biti več, kot le prodaja perila. S to revijo je poudarila, da so telo, raznolikost in preseganje stereotipov ključni elementi identitete blagovne znamke v novi eri.
Matcha je več kot le modna pijača – je simbol ravnotežja, počasnosti in lepote v majhnih stvareh. Ko jo pripravljamo, smo prisotni.
Annemarie Börlind ni zgolj kozmetika – je pristop k življenju. Poudarja ravnovesje med notranjo in zunanjo lepoto.
Naj omara pripoveduje o ženski, ki si danes – ne o tisti, ki si bila nekoč.
