Takšen je april: muhast, nepredvidljiv, nagajiv in običajno tudi dokaj moker.

Takšen je april: muhast, nepredvidljiv, nagajiv in običajno tudi dokaj moker.
Ralph Lauren je z njim ustvaril več kot le prostor za umik – ustvaril je legendo, ki uteleša duh Amerike, pustolovščino, svobodo in prefinjenost, ki ne gre nikoli iz mode.
Gre za trend nenaličenosti oziroma naličenosti do te mere, ko naš obraz še vedno deluje naravno, sveže in mladostno.
Bela rebrasta majica je dokaz, da se preprostost lahko preoblikuje v brezčasno eleganco.
Modni svet je letos očaran s pentljami na čevljih, ki so simbol sofisticirane elegance z igrivim pridihom.
Čipka prinaša romantiko, biseri pa poudarijo eleganco – popolna sinergija ženstvenosti, ki nikoli ne gre iz mode.
Znova se predajamo prelepim reklamnim kampanjam te pomladi, celo poletja, hkrati pa pozdravljamo tudi nekaj zanimivih sodelovanj.
Blagovna znamka RED je posebej izpostavljena v določenih delih trgovin Mana, z unikatno zasnovo interierja, zato jo bodo kupci zlahka prepoznali.
Tu je trend obilnega plastenja. Nič novega za prehodno sezono, a vendar le-ta tokrat prihaja v drznejših, včasih celo nekoliko norih izvedbah.
Srajčne obleke presegajo navadnost, saj so jim številne modne hiše podarile nekoliko drugače oblikovana ramena, rokave in/ali ovratnike.