Kampanja “Born to Be a Super-Star” ne praznuje le superg, temveč tudi spodbuja posameznike, da sprejmejo svojo edinstvenost in cenijo nepopolnosti, ki jih naredijo posebne.


Kampanja “Born to Be a Super-Star” ne praznuje le superg, temveč tudi spodbuja posameznike, da sprejmejo svojo edinstvenost in cenijo nepopolnosti, ki jih naredijo posebne.

H&M Move želi svet opremiti z elegantnimi in funkcionalnimi “gibalnimi oblačili”.

Obožujem to legendarno žensko in njeno bistvo.

Če smo včasih na plakatih in naslovnicah gledali le super modele, imamo danes na voljo vse ženske: manjše, starejše, grše, močnejše in še kaj bi se našlo.

Njeni triki: bela barva odvzame kar nekaj let, spretno pristrižen frufru prikrije gube na čelu, kratka pričeska te naredi dinamično takrat, ko leta poskrbijo, da si bolj počasen; prava barva šminke – vedno nude – poskrbi, da je nasmeh brezhiben. Jane je zame neverjetna.