Prva polovica minulega tedna je pravzaprav minila precej umirjeno, vsaj kar zadeva modne in lepotne scene. Pojavile so se številne nove kampanje, ki predstavljajo tako praznične kot že kolekcije naslednje pomladi, še največ prahu pa je konec tedna dvignila novica o še eni smrti legendarnega kreatorja.
Bolj kot se približuje december in z njim praznično obdobje, pestrejše je dogajajnje tudi na modnem področju, saj je to odeto v številna ekskluzivna sodelovanja znanih imen, mnoge nove kampanje ter sveže trende, ki kar puhtijo od svetlikajočih se materialov ter glamurja nasploh.
Za nami je še eden tistih izredno pestrih tednov, saj je modna scena ponovno postregla s številnimi zanimivostmi, spremembami in sodelovanji. V zraku je že močno čutiti tudi praznični duh, ki pa se bo v nadaljevanju seveda le še ojačal. Tokrat so, poleg vseh Halloween kostumov in zabav, izstopale predvsem naslednje novičke …
Po koncu poglavitnega tedna mode v Parizu so se sicer pričele še revije, namenjene poročni modi, veliko pozornosti pa so vzbudile tudi druge novosti …
Za nami je še en, pravzaprav najpomembnejši teden mode, ki je svoj finale ponovno dočakal v prečudovitem Parizu. Poleg dejstva, da je prav slednji požel največ pozornosti, pa so tu vseeno tudi novosti, vredne ogleda.
Tudi zadnji dnevi so bili oviti v živahno dogajanje na fashion weeku, ki se je iz Milana že v začetku tedna preselili v finalni Pariz.
Teden za nami je po eni strani prinesel izjemno pestro dogajanje na modni sceni, po drugi strani pa tudi precejšnje zatišje, vsaj glede novih kampanj. Vse oči so namreč prav ta hip uprte v Milano, kjer pa se bo teden mode kaj kmalu že preselil v finalno, za mnoge tudi najpomembnejše mesto – Pariz.
September je nedvomno čas modni in lepotnih novosti, predvsem zahvaljujoč tako fashion weeku kot tudi novim kampanjam in kolekcijam, ki so v prehodnem obdobju pač nujne.
Vroč teden, ki je za nami, je ponovno prinesel kopico zanimivih novosti, ki se tudi tokrat dotikajo tako modne kot lepotne scene. Zgodili so se zanimivi premiki ali bolje rečeno prevzemi, odkrivanje jesenskih reklamnih kampanj pa je še vedno v polnem zagonu.
